Használt faceliftes Citarók Pomázon

cover.jpg

A Pomáz és térsége buszos közlekedését a Volánbusz alvállalkozójaként ellátó M6LOG Kft. két busszal „frissítette” a járműparkját.

Pomázon zajlik élet az elmúlt években: 2007 óta relatíve sűrűn történnek teljes garnitúra-cserék (noha ez szűk egy tucat busz cseréjét jelentette), értve ezt a szolgáltatóra, és akár a járműparkra. 2011-től a Homm Kft-vel egy, az előzőnél minőségibb szolgáltatási szint kezdődött, melyet 2017-ben az M6LOG Kft. folytatott.

> > > Pomáz és környéke 2015 májusában < < <

Kezdetben VDL Ambassadorokkal, majd később használt ex-svéd C1-esekkel, két MAN Lion’s Intercity-vel és két Volvo 8700LE-vel, utóbbi négyet azóta már átcsoportosítottak más térségbe. A svéd Citarók mintegy két év kényszerpihenő után kerültek bevetésre, így nem volt túl acélos a megbízhatóságuk; hovatovább, egy darab kiégett közülük tavaly.

> > > Pomáz és környéke 2017 áprilisában < < <

nbr-640_vontatva.jpg

2017 májusában ez a darab nem biztos, hogy tervszerű megelőző karbantartásra ment emelve vontatva Százhalombatta irányába a rakparton.

A két MAN helyett érkezett két ugyancsak svéd faceliftes, LE és háromajtós (!) C1-es (MWU-880 és MXU-127), továbbá egy Ambassador (PIE-588).

mxm-127_tegnap.jpg

MXM-127 még "svéden"...*

mxm-127_ma.jpg

...és MXM-127 már sárgán.

mwu880.jpg

Párja, a 880-as a 860-ason.

Külföldön is zajlik a flotta- és szolgáltatócsere rendszeresen csak egy, olykor két nagyságrenddel nagyobb léptékben, és kicsit gyakrabban. Így került – a sorok írásakor már néhány tucat – faceliftes két- és háromajtós C1-es az M6LOG Kft-hez Hollandiából. Előzőleg a Connexxion állományában futottak, egy részük a Schiphol Sternet égisze alatt (amszterdami reptér környéki buszjáratok), másik részük pedig helyköziként a Connexxion-ra jellemző kék-zöld fényezésben.

m6log_c1ii_2019q1.jpg

A baloldali minta a fentebb írt kék-zöldre Százhalombattáról.

Schiphol Sternet-esek.

A Schiphol Sternet-es flotta egyébként futásteljesítmény szempontjából elég jó állapotú: 120…150E km a telítettségük a JSZP alapján, mely 12 éves (!) buszok esetében meglepően kevés. Ezek közül vetett be a tulajdonos néhány hete két darabot a pomázi régióban.

rkf-230.jpg

rkf-230_es_nbr-638.jpg

Használt Citarók és generációk találkozója Pomáz, autóbusz-állomáson.

 

*: korrekció [2019.07.13.]: az MXM-127 nem világoskék volt előző szolgálati helyén. Egy remélt BKV-s használtbusz-tender végett fényezték már itthon RAL5015 színűre.

A bejegyzés trackback címe:

https://sony872.blog.hu/api/trackback/id/tr3714942218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

siófoki35 2019.07.15. 14:57:36

Az egyik sárga, a másik fehér? fura.

Important roll 2019.07.18. 13:40:46

@siófoki35: Nope, mindkettő fehér.
Amúgy érdekes, hogy van egy komplett kétajtós flotta RHL-rendszámmal (szintén conneXXion), azokhoz hozzá se nyúltak...

avatar_bwb_sm.png

Üdvözöljük az oldalon! Mi van itt?

Hírek, aktualitások, érdekességek az autóbuszok világából, járműtesztek, formatervezés-elemzések, vélemények, értékelések, utazási beszámolók, műszaki cikkek, történetek... és még sok más, járművekkel & közlekedéssel kapcsolatos téma kül- és belföldről egyaránt.

Általános

Kiegészítene valamit? Hozzászólna?
Kérdése van?

> > > Tudnivalók & moderáció < < <

Írjon nekünk!

> > > Üzenetküldés < < <

 If you have any questions feel free to contact us
> > > via message < < <

 

Kellemes & hasznos időtöltést kívánunk az oldalon!

© BusWorld blog 2008 – 2019.