Arculatosított Ganz-Solaris
Az első telipiros GST12

dsc_3252.jpg

Hozzávetőlegesen egy hete közlekedik egy rövidke pihenő után a 604-es pályaszámú troli, mely elsőként esett át a többiekre is váró rendbetételen.

A rendbetételt egyedül végezte a Troli Divízió, melyhez – kapacitásaikat és munkamennyiségük tekintve – elismerésem, viszont a többfelületen is „felújításnak” titulált munkát az utastérbe belépve inkább éreztem azt, hogy egy kicsit rendbevágták a gépet, de mélyebben nem bolygatták meg a dolgokat. A jármű mintegy másfél éve volt parkolópályán a telephelyen.

Mivel is lehetne kezdeni, minthogy hogyan nézett ki mindezen cselekmények előtt...

Bár mi számít „mélynek”, mert egy alapos takarítás még bőven ráfért volna, nem az elmúlt egy héten rákerült kosz és tag-ek díszelegnek az utastérben több ponton (de graffiti-t/tag-et nem fotózunk/teszünk közzé, mert az reklám az alkotójának), hiányzó gyorszárak az ablakok feletti lemezeken. A korlátok megkapták az „előírt” pirosat és az üléshuzatok is piros Zelicá-vá "avanzsáltak"– utóbbiakra nagyon ráfért, az elmúlt években megtett kevés GST-s utazásom során az ülések állapota valahogy mindig „mély” (és nem kifejezetten pozitív) nyomot hagyott bennem (azok kopottsága, szakadtsága és koszossága miatt). Ezenfelül több ponton a Graboplast gumipadlót kicserélték (gondolom szintén kopottsága miatt), de a ragasztó itt is számos esetben nem a megfelelő helyre (padló alá) került sajnos.

Az utastere manapság

Műszakilag egyedül az évek óta majd’ mindegyik GST-ben problémás akkumulátor-csomagot cserélték le a Sedulitas-Pro gyártmányára.

Amint bevette az ívet a Csáktornyára, ámultam, mert külsőre gyönyörűen megcsinálták, és még ez a telipiros is jobban áll rajta, mint a gyárilag kért fehér-piros. Tudom, hogy nem sok (inkább kifejezetten kevés) pénzből gazdálkodnak a Cégnél, de az a beható takarítás már sokat dobna az élményen (és keveset a költségeken) – nem csak az érdeklődőknek, hanem az egyszeri utasnak is. De mivel ez az első saját házi "felújításuk", remélem, hogy a következő esetén már figyelnek a részletekre is (jobban). A következő pedig várhatóan a szeptemberben debütáló felújított (vagy "rendbetett"?) Graf&Stift NG152-es lesz.
dsc_3238.jpg

Nem tudom, mennyire érzékelhető a képből a (minimálisan) eltérő színárnyalat a két gép között. A baloldali már az SST-ken is használt "Ferrari pirost" kapta meg.

dsc_3237.jpg

Ez meg csak azért, mert a fehér lámpafészek is jól néz ki ezeken.

A bejegyzés trackback címe:

https://sony872.blog.hu/api/trackback/id/tr6310415558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fekete Dániel . · http://csakaszepre.blog.hu 2016.08.17. 17:53:44

Nagyon orultem amikor meglattam, mert bitang jol all neki az uj fenyezes, de hogy ilyen retkesnek hagytak meg belul, az bicskanyitogato. A tag-nem-mutogatos hozzaallasodert virtualis kezfogas is jar!

Aron_son 2016.08.18. 13:05:11

@retek: Bízom benne, hogy esetleg látja/olvassa olyan, aki tud tenni a retek ellen (no offense :) ).

avatar_bwb_sm.png

Üdvözöljük az oldalon! Mi van itt?

Hírek, aktualitások, érdekességek az autóbuszok világából, járműtesztek, formatervezés-elemzések, vélemények, értékelések, utazási beszámolók, történetek... és még sok más, járművekkel & közlekedéssel kapcsolatos téma kül- és belföldről egyaránt.

Általános

Kiegészítene valamit? Hozzászólna? Kérdése van? Felhasználná valamelyik fényképet?

> > > Tudnivalók & moderáció < < <

Írjon nekünk!

> > > Üzenetküldés < < <

 If you would like to use one or more pictures from the site or just have questions, please contact us
> > > via message < < <

 

Kellemes & hasznos időtöltést kívánunk az oldalon!

© BusWorld blog 2008 – 2019.