Újabb 412-es felújítások

A 412GT troli-projekt mellett a típus dízeles példányai közül 7+1 db kap egy nagyobb volumenű felújítást, a korábbi híresztelések ellenére, miszerint ezentúl a típusra nem költ többet (felújításokat tekintve) a cég.

A mostani felújításban a következőket végzik el:

  • részleges vázcsere: a korábbi felújított példányokhoz hasonlóan megerősítve a kritikus pontokon (ajtók környéke, hidak bekötési pontjai, etc.),
  • befalazott hátfal: megnövelt hűtési teljesítmény az 5-ik és 6-ik henger számára,
  • kék műbőr üléshuzatok, az eddig megszokott IMAG ülésekre,
  • égkék fényezés, zöld korlátok,
  • a hátfalon pedig egy "100 éves a budapesti buszközlekedés" fénykép-összeállítás.

Utóbbival kapcsolatban nem tudom elkerülni a megjegyzést, hogy az ötlet nagyon tetszik, de a választott fényképek siralmasak, egy "pályázaton" igazán igényelhettek volna minőségi képeket, akár téma kiírással.

7+1 db: 7 db forgalmi kocsi lesz, míg a nyolcadik a nosztalgia-példány lesz (egykori BPI-007), 1999-es gyári állapotában reprezentálva a típust a későbbi korok számára. A forgalmi kocsik típusszáma 412.10C-ről 412.30A-ra változott (a gépjármű-nyilvántartói bejegyzés alapján). A felújított vasak NAY-265..271 közötti rendszámokat kapják.

Az első forgalmi kocsi a mai napon debütált a 254E vonalon, és örömteli módon (nem vall a típusra egyébként), kibírta a teljes üzemnapját. 

nay-265_254e_6.jpg

NAY-265 repeszt az Alacskai úti ltp. felé

nay-265_hata_1.jpg

Az emlegetett hátfali plakát


nay-266_utaster.jpg

Utastér

Az előző és a mostani (leendő) rendszámaik:

BPO-259 --> NAY-265
BPO-235 --> NAY-266
BPO-240 --> NAY-267
BPO-257 --> NAY-268
BPO-262 --> NAY-269
BPO-229 --> NAY-270
BPO-252 --> NAY-271

A bejegyzés trackback címe:

https://sony872.blog.hu/api/trackback/id/tr37295751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

avatar_bwb_sm.png

Üdvözöljük az oldalon! / Welcome on the blog!

Hírek, aktualitások, érdekességek az autóbuszok világából, járműtesztek, formatervezés-elemzések, vélemények, értékelések, utazási beszámolók, műszaki cikkek, történetek... és még sok más, járművekkel & közlekedéssel kapcsolatos téma kül- és belföldről egyaránt.

/\/\/\

News, rarely known things about buses, testrides & testdrives, industrial design, reviews, opinions, technical articles, stories...and many other topics related to buses & transportation from Hungary and Europe.

Általános / General

Kiegészítene valamit? Hozzászólna?
Kérdése van?

> > > Tudnivalók & moderáció < < <

Ha tetszett egy cikk, vagy ha éppen nem, esetleg kérdése lenne...
Írjon nekünk!

> > > Üzenetküldés < < <

 If you have any response or questions feel free to contact us
> > > via message < < <

 

Kellemes & hasznos időtöltést kívánunk az oldalon!

© BusWorld blog 2008 – 2019.