Autómentes Nap 2017
Autómentes Nap 2017

A megszokott módon idén is lezárták szeptember harmadik hétvégéjére az Andrássy utat, hogy az Európai Mobilitási Hét keretében átadják az érdeklődőknek és a kiállítóknak a sugárutat.

Ikarus 400-as trolik újjászületése
Ikarus 400-as trolik újjászületése
A BKV Zrt. 412.81 és 435.81-es típusainak felújításai

Amint véget ért 2011-ben a dízelüzemű 435-ösök átfogó rendbetétele, egy évvel később kigördült az első, nagyvolumenű 435-ös trolifelújítás első darabja. Ezzel párhuzamosan épültek újjá a 412-es trolik is Székesfehérváron.

Százasával mérik a Credókat
Százasával mérik a Credókat
Újabb 100 darab Credo három Közlekedési Központnak

Januárban az előző százas adag utolsó darabjai is megérkeztek leendő üzemeltetőikhez, augusztusban újabb 100 darabot delegálnak a Közlekedési Központok részére. Ezúttal 20 Econell és 80 Inovell alkotja a szétosztandó csomagot.

Csatolt KCsV7-esek a Nagykörúton
Csatolt KCsV7-esek a Nagykörúton

Húsz évvel az korszerűsítési program után csak kihasítottak egy csekélyke szeletet maguknak a nagykörúti utasszállításból a KCsV7-esek. Csúcsidei rásegítés csatolt szerelvényekkel, ismét.

Zirc helyi járat
Zirc helyi járat

A „Bakony fővárosának” szerény kis helyi járata évtizedeken át a volán üzemeltetésében működött, azonban idén – több másik város példáján felbuzdulva – a város átvette a járatok lebonyolítását.

Színes volánbuszok
Színes volánbuszok
...avagy variációk a Közlekedési Központok buszainak külső megjelenésére

Tavaly már készítettem néhány montázst a budapesti buszok fantázia- és színdúsabb megjelenéséről, ezúttal viszont országos szintre is kiterjesztve a dolgot a volántársaságok buszainak lehetséges megjelenését feszegetem – az elterjedt egyenfehér + miniatűr cégjelzés…

Milyen a jó indításjelző?
Milyen a jó indításjelző?

A korábbi számos járműbemutatónál a legtöbb esetben kitértem a vizuális indításjelzésre, arra, hogy mennyire tölti be a valódi szerepét, ha már belepakolták a járműbe. Egy kis okfejtés és kategorizálás némi kommentárral elegyítve.

Új lőpavilonbusz – PBZ-888
Új lőpavilonbusz – PBZ-888
A BKV Zrt. új egyedi 280-asa

Az előző, lőpavilonként szolgált csuklós oldtimer minősítéshez megfelelő korba lépett (már két éve), az esedékes javítások pedig gazdaságilag már nem bizonyultak "kifizetődőnek", így a BKV Zrt. egy újat készített helyette – házonbelül, a már meglehetősen nagy buszépítési- és felújítási gyakorlattal…

Új igásló a 'fehérvári műszakváltásokon
Új igásló a 'fehérvári műszakváltásokon

Az eddigi háromtengelyes felhozatalt tovább növelte és színesítette a Homm Kft. Székesfehérváron idén július végén egy MAN A26-ossal – a címben szereplő „új” szó csupán az ismételt felbukkanására értendő a típusnak.

SedPro – Danubian E91-E teszt
SedPro – Danubian E91-E teszt
Utasforgalomban az új hazai e-midi

Mintegy három év alatt révbe ért a teljes nevén SedPro – Danubian E91-E típusjelű technológiai demonstrátor busz, megannyi budapesti cameo után végül elsőként Gyömrőn került éles (utasforgalmi) bevetésre.

avatar_bwb_sm.png

Üdvözlöm az oldalon! Mi van itt?

Hírek, aktualitások, érdekességek az autóbuszok világából, járműtesztek, formatervezés-elemzés, vélemények, értékelések, utazási beszámolók, történetek...és még sok más, járművekkel & közlekedéssel kapcsolatos téma kül- és belföldről egyaránt.

A felhasználásról...

Kiegészítene valamit? Kérdése van? Felhasználná valamelyik fényképet?

 

> > > Tudnivalók < < <

 

Írjon nekünk!

 

> > > Üzenetküldés < < <

 

Kellemes & hasznos időtöltést kívánunk az oldalon!

 

© BWb 2008 – 2017.